jueves, 4 de diciembre de 2008

OCUPACIÓ DE VIA PUBLICA








OCUPACIÓ DE VIA PUBLICA


A falta d'aparcaments bones són unes tanques. A falta de magatzem un bon parc. Amb açò i una vegada passat l'estiu, les terrasses d'alguns bars deixen el parc com si d'un magatzem particular es tractara. L'hostaleria es queixa de l'excessiu preu per la col·locació de les cadires i taules en terrasses públiques. Sense pensar que no val el mateix en la barra que en la terrassa les consumicions, pagant l'usuari al final la dita terrassa, però no és suficient de pagar menys taules i cadires de les exposades en terrassa, a l'acabar la jornada laboral, les terrasses ha de ser netejades i deixes llestes per a qualsevol esdeveniment i no deixar la neteja de les terrasses per al servici de neteja municipal, dita açò i a les fotografies em remet els objectes deixats en via publica són un perill per als vianants no sols pels xiquets si no també per a la gent mes major. Els objectes estan des de l'estiu, la policia paréixer que no passeja ni passa pel parc, i els regidors i el Sr. alcalde tenen por de passar.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

T'has oblidat de dir que la terrassa del nou Casino s'ha convertit en un enorme magatzem per a la empresa que porta la concessió. Se suposa que és un espai públic per als ciutadans i que ha sigut segrestat per una empresa privada amb la complicitat dels nostres mega-dirigents.

Anónimo dijo...

Es la primera vez que entro en un blog, por que no se donde poner mi denuncia y he visto en este apartado un lugar donde expresar mi rabia y mi enfado. Hoy en el diario las provincias viene un titular que dice TODAS LAS ORGANIZACIONES AGRARIAS DESCALIFICAN A LA CONSELLERA HERNANDEZ Y LAMENTAN “SU CEGUERA”. Esta señora que con el rango que ocupa no sepa que la naranja está como está y nos diga que se esta recibiendo precios aceptables por sus cítricos, ni tiene vergüenza ni la conoce, supongo que no vivirá del campo, y menos de los cítricos.
Todos hablan de la crisis y los dos máximos representantes del pueblo en materia de cítricos Sr. Torrent y en materia ciudadana Sr. Vicente Ramon alcalde de la ciudad no han salido a decir nada y lógicamente a hacer lo mas mínimo por los agricultores.

Si hablamos de agricultura solamente expresar mi decepción en caminos rurales, hemos pasado de tener los mejore caminos rurales de la comarca a tener los peores.

Si hablamos de la cooperativa sagrado corazón de Jesús, seria conveniente una moción de censura al presidente y hacer nuevas elecciones y no tener en el cargo a nadie que tenga miedo a hablar ni con las autoridades locales ni con las autonómicas.

Anónimo dijo...

Quanta raó que te vosté. I es que es molt facil criticar a Zapatero, pero quant el mal ve de la Generalitat toca callar