viernes, 31 de octubre de 2008

UN POBLE DESCONTENT ÉS UN POBLE CABREJAT








.
No se que és el que ha passat, d'uns mesos cap ací el descontent general de la població amb el consistori és notable.
El Sr. Alcalde no governa “mana”, i això no esta bé. El teníem com una persona amb un cert sentit comú, i equilibrada, però en l’últim plenari ha demostrat el seu vertader rostre: autoritari, faltó, sense idees, i amb una supèrbia que diu molt poc d’ell. L'oposició consta de 8 regidors de dos grups polítics i la fixació permanent en dues d'ells per part de l'equip governant ratlla la paranoia i l'obsessió.
Senyors regidors de l'Ajuntament, no cal dir quines són les seves funcions: l'equip de govern a governar (no manar) i l’equip de l'oposició a fiscalitzar. Però sembla ser que al Govern no li agrada que el fiscalitzen ni el controlen, no volen que els diguin com deuen fer-se les coses.
L'oposició molt hàbilment ha pres la iniciativa en cadascuna de les decisions preses des de l'equip de govern. Per una part informant als ciutadans dels moviments reformes i esdeveniments d'aquest consistori i per altra fiscalitzant la gestió municipal.
Sr. Alcalde té molts fronts oberts, i això no és bo per a la ciutat. Avui 31 d'octubre té per part de la policia local un ultimàtum, no estan contents. Els jardiners estan saturats de feina amb la tala d'arbres, no estan contents. La seva brigada d'obres està decebuda. Els funcionaris que volien un canvi enyoren temps passats. Els veïns de lluís Vives no estan contents. El del raval de sant Roc , ja l'hi diran, no estan contents. Els que viuen en el carrer Acadèmic Segura, no estan contents. Els veïns que viuen en les noves zones d’implantació de d'ORA no estan contents. Els del carrer Figueres, no estan contents, Els del Parc Salvador Castell, no estan contents.

Sr. Regidors de l'equip del Govern no ens cabregin.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Sr. Regidor de parques y jardines, estubo muy bien la presentacion de su diseño del nuevo parque, pero dos cuestiones, ese parque tan bonito, en otro lugar del pueblo y deje este como esta pero ARREGLELO.
Usted dice que el parque es viejo y lo tiene que cambiar, pues bien este año cumplo mis bodas de oro con la misma mujer y no la quiero cambiar por otra, si usted quiere cambiar hagalo yo no.

Anónimo dijo...

Pedrasa

que pasa cuant firmes un talo,
pues que no val i no es per dines es per la signatura, no te valor

Anónimo dijo...

que fuete¡

la casa de la juventud tiene nuva direccion, el partido popular quitara en breve la responsablidad de Pedrasa de la regiduria de Juventud por que no funciona, los primeros cambios ya han llegado, personal afin al PP toma el relevo en las oficinas de la casa de la Juventud, esperemos que esta nueva persona tenga los conocimientos necesarios de promocion cultural para llevar a buen termino esta seguna fase de la casa de la Juventud, Pedrasa es verdad?

tu voto te costara muy caro

Anónimo dijo...

Cancion para los del PP

Un pueblo es
Anoche escuche esta canción, me gusto así que aquí os la dejo:



Con una frase no se gana un pueblo
ni con un disfrazarse de poeta
A un pueblo hay que ganarlo con respeto
un pueblo es algo más que una maleta.

Perdida en la estación del tiempo,
esperando sin dueño a que amanezca.

Con una frase no se gana un pueblo
y con una palmada en su paisaje,
ni con un aprender de su lenguaje,
Ni con una canción que impregne el odio.

Y que llene tu negocio,
Y que llene tu negocio.

Un pueblo es, un pueblo es, un pueblo es
abrir una ventana en la mañana y respirar
La sonrisa del aire en cada esquina
Y trabajar y trabajar
Uniendo vida, vida
el ladrillo en la esperanza,
mirando al frente y sin volver la espalda.

Con una frase no se gana un pueblo
ni con un disfrazarse de poeta
A un pueblo hay que ganarlo frente a frente,
respetando las canas de su tierra.

Que los retoños medren al cobijo del sol
esperando sin dueño a que amanezca.

Un pueblo es, un pueblo es, un pueblo es
abrir una ventana en la mañana y respirar
La sonrisa del aire en cada esquina
Y trabajar y trabajar
Uniendo vida, vida
el ladrillo en la esperanza
mirando al frente y sin volver la espalda.

Anónimo dijo...

Vergonzoso el último berca del PP.
Cuando se facilitan unos datos seccionados, se engaña solamente a algunos tontos y se cabrea a muchos con cierto nivel de inteligencia.
Así ya estamos todos cabreados.
Viva el dinero!!!

Anónimo dijo...

Llevan solo dos años gobernando y lo único que han hecho, es gobernar con desprecio, primero a todo lo hecho por el anterior consistorio y después gobernar por mis cojones ese parece que sea el lema de VR.No queremos ni imaginar si con tan poco tiempo ya nos tienen hasta el gorro que pasaría si les dejaramos gobernar mas legislaturas?

Anónimo dijo...

Al señor regidor de parques y jardines le diría que aparte de colocarse desde que tomo posesión de su cargo y un pequeño jardin enfrente de los escolapios poco mas ha hecho, esta bien en dos años,peo desde luego ahora se esta cubriendo de gloria con esta REFORMA en el parque, y un dato, no sea Usted tan arrogante cuando hable, recuerde que por la boca muere el pez.

Anónimo dijo...

(Als puristes, quan jo anava a l`escola, no donavem valenciá.)

En el plenari d´anit després de que el regidor del PSPV Cipriá llegira la moció sobre la remodelació,(destrcció) del parc
S.C. la majoria de la saló esclata en un fort aplaudiment.
Al Sherif no li paregue bé i digue
que estava prohibit aplaudir.
A la segona intervenció del mateix regidor seguint el mateix tema, tornaren els aplaudiments més fort si cal, i altra vegada el Sherif amb els ulls eixits i chillant, amenaçá en que al proper aplaudiment les forçes d´ordre desallotjarien la sala.
I vingue el tercer aplaidiment.
Les forçes no vcan ser cridades. Per qué ?
Havien aplaudit -ara sí- tots els del P.P. després de la intervenció del Cunyadissim.
El Sherif se quedá més agust que una mona.

Anónimo dijo...

que algu de tots li deixe un paquet de mocadors al Sr. Cipria!!! quina manera de fer el cuadro. Es mereix el permi Goia al millor actor, perque el Oscar li ve massa gran.
Quina vergonya mare meua.

Anónimo dijo...

Estos del P.P. com sempre. Maten al missatger, i del missatge ni fú.
Val simpàtic ?

Anónimo dijo...

qué passa açí que l´hora de entrada de comentàris va dotze hores atrasada ?

Algemesí denuncia dijo...

Arregla't el tema de l'hora dels comentaris.
Disculpes

Anónimo dijo...

dos vares de medir


fa poques dies al Sr. Alcade li se omplia la boca al dir que erem la Meraviila Valenciana mes gran, en el vots del algemesinecs i altres de la rodalia que coneixen la festa i en nostre poble, i en serta manera mos estimen.

Pareix ser que en les firmes de Salvem el Parc algun vei de guadasuar o albalt tambe a signat, i aixo al nostre alcalde no li pereix ve.

Sr. Alcalde el parc es de tots, dels veins d'algemesi,i veins de fora que al igual con volen i voten a la nostra festa volen que no tire un tros de parc i de la historia d'Algemesi, tambe este parc son dels xiquets, que nio poden firmar pero tenen mes veu que els demes

Anónimo dijo...

Hui: nova agresió a l'arbolat algemesinenc.
Lloc: C/ S Fermin (Carrascalet)
Motiu: no se sap, eren moreres que es derronyaven tots els anys i no es feien grans ni molestaven a ningú

Per què tanta barbarie?
On volen arrivar?
Fins on aguantarem?